Change Hand

Om filmen

2013
Change Hand var en PR-kampanj för Hjärnfonden för att uppmärksamma Stroke och kampen om att på nytt behöva lära sig grundläggande saker som att gå, prata och skriva. För att trycka på mot politikerna att lägga mer pengar på rehabiliteringen av Stroke så uppmanade Hjärnfonden människor att på Internationella Stroke-dagen 2015 skriva under kampanjen med fel hand. Kampanjen fick över 200,000 underskrifter.

Om Voltaire

Volontaire är etablerade i Stockholm och har kunder i Sverige och internationellt. De grundades år 2009 och är 22 medarbetare på byrån.
Besök hemsidan

Fler casefilmer

Huggies Does the Hula

Ogilvy Public Relations

» Läs mer

Bogacidre.Tv

Memac Ogilvy Public Relations

» Läs mer

One Rand Man

Atmosphere Communications & King James Group

» Läs mer

The Gnome Experiment

Ogilvy Public Relations

» Läs mer

Every Little Bottom

Ogilvy Public Relations

» Läs mer

Aloha

Memac Ogilvy Public Relations

» Läs mer

A Table To End Hunger

The Hunger Project Australia

» Läs mer